Broshuis organiseert wederom een succesvol evenement!

Open huis Broshuis

23 jan 2018

Door Eddy van Beek
Product Manager Equipment Northern Europe
ebeek@lincolnelectric.eu

Op zaterdag 13 januari 2018 organiseerde de trailerbouwer Broshuis in Kampen wederom een succesvolle open dag.
Hiermee werd aan de buitenwereld getoond dat de firma nog altijd voorop loopt voor wat betreft techniek en innovatie in de trailerbouw. Broshuis introduceerde tijdens dit speciale evenement bijvoorbeeld de nieuwe en revolutionaire PL2 pendelas en alle truckmerken presenteerden hun speciale zwaar vervoer trucks. Hierdoor was er veel te zien en te beleven voor de vele bezoekers.

Externe leveranciers toonden hun diensten en producten op verschillende locaties in de verschillende productiehallen van Broshuis. Daarmee werd het beeld van professionaliteit en kwaliteit van de Broshuis producten nog verder onderbouwd. Samen met onze dealer Probin Telder uit Kampen, vaste leverancier van Lincoln Electric producten aan Broshuis, waren wij aanwezig met twee stands.

Probin Telder toonde in de nieuwe hal onze Lincoln Electric Speedtec lasmachine en lasdraad, terwijl Eddy van Beek in één van de productiehallen stond met de Lincoln Electric virtuele lasmachines, de VRTEX 360 en VRTEX Engage. Dit trok veel bezoek en aandacht van scholen en technische bedrijven die allemaal meer wilden weten over het voordeel van virtueel lassen in combinatie met een traditionele lasopleiding. Uiteraard kon men zelf ook proberen.

Tijdens de open dag werden duizenden bezoekers ontvangen die de firma Broshuis en hun producten een warm hart toedragen. Op verschillende punten werden die voorzien van een natje en een droogje en zelfs voor de allerkleinsten was er een keur aan vermaak. Al met al een geslaagde dag waar iedereen met plezier op terugkijkt.

Vanuit Lincoln Electric dan ook nogmaals hartelijk dank aan de firma Broshuis voor het organiseren van een mooie en interessante open dag! Wij kijken in ieder geval al uit naar het volgende Broshuis evenement in 2019!

Voor een impressie bekijk hier de video.